وب سرویس های مالی

وب‌سرویس مالی چیست؟

با پیاده‌سازی خدمت وب‌سرویس، سامانه‌های مالی شرکت مستقیماً به سامانه بانکداری بانک گردشگری متصل می‌گردد. شرکت‌هایی که از این خدمت بهره‌مند می¬‌شوند می‌توانند با توجه به نیاز مالی خود و نوع تراکنش‌های ماهیانه، درخواست اخذ وب‌سرویس را برای هماهنگی با شرایط خود داشته باشند.
وب‌سرویس‌های مالی بانک گردشگری با ادغام در سامانه‌های مالی‌، مشتری را قادر می‌سازد بدون نیاز به حضور در شعبه یا استفاده از اینترنت بانک، دستور انجام امور مالی را از سامانه‌های مذکور به بانک ارسال نماید. ضمنا بهره‌گیری از وب‌سرویس‌های مالی بانک در سامانه‌های مالی شخص، موجب حفظ یکپارچگی سامانه‌های مالی فرد می‌گردد.

این خدمت برای چه کسانی مناسب است؟

• افرادی که در فعالیت سازمانی خود از سامانه متمرکز بهره می‌برند.
• سازمان‌هایی که در آنها چارچوب‌های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات در سطح قابل قبولی قرار دارد.
• سازمان‌هایی که توانایی پیاده‌سازی نرم‌افزاری را دارند.
• سازمان‌هایی که احتیاج به بستری با امنیت ویژه برای انجام عملیات مالی خود بدون ورود به سایت و دامنه جدید دارند.

چه خدماتی توسط وب‌سرویس مالی ارائه می‌شود؟

           وب‌سرویس‌های مالی
    • دریافت موجودی سپرده
    • دریافت صورت‌حساب سپرده
    • انتقال وجه بین‌بانکی
    • انتقال وجه درون بانکی
    • دریافت آخرین وضعیت انتقال وجه بین‌بانکی
    • تبدیل شماره سپرده به شماره شبا
    • تبدیل شماره شبا به شماره سپرده
    • استعلام شبا
     
    وب‌سرویس‌های بن‌کارت
    • وب‌سرویس دریافت حساب‌های یک سازمان
    • وب‌سرویس دریافت شارژ بن‌کارت‌های سازمان
    • وب‌سرویس دریافت بن‌کارت‌های سازمان
    • وب‌سرویس دریافت گزارش کلی شارژ بن‌کارت‌ها
    • وب‌سرویس گزارش جزئیات شارژ   
دریافت اطلاعات بیشتر
شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.
 

مراحل دریافت وب‌سرویس‌های مالی بانک گردشگری چیست؟