کارت اعتباری

گردش کارت اعتباری چیست و چه کاربردی دارد؟
یک کارت اعتباری (Credit Card) ویژه خرید خدمات سفر است که دارنده آن می تواند به پشتوانه اعتبار آن از مراکز تأمین کننده خدمات سفر معتبر همچون آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، مراکز اقامتی و تفریحی و گردشگری که با بانک گردشگری قرارداد همکاری دارند، خدمات سفر را خریداری نموده و اعتبار مصرف شده در کارت را در مدت زمان معین و به صورت اقساط به بانک پرداخت نماید. از مهمترین خدمات قابل خرید از طریق گردش گارت اعتباری بانک گردشگری می توان به بلیط هواپیما، هتل، پکیج تور و خدمات تفریحی و گردشگری اشاره نمود.

ویژگی های گردش کارت اعتباری
  • 1.دارنده کارت می تواند از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات سفر که با بانک گردشگری قرارداد همکاری دارند، خدمات سفر را با کیفیت و قیمت مناسب خرید نماید.
  • دارنده کارت می تواند، هزینه‌های مقدماتی سفر و خرید بخشی از کالا و خدمات را به میزان 10 درصد اعتبار تخصیص یافته را خارج از مراکز طرف قرارداد بانک به راحتی پرداخت نماید.
  • دارنده کارت می تواند از سایر خدمات بانک گردشگری همچون ضمانت‌نامه مربوط به بازگشت از سفر، خدمات بانکداری الکترونیک، خدمات سپرده بانکی و .... بهره مند گردد.
  • تسهیلات پشتوانه ی این کارت در قالب عقد مرابحه و با نرخ مصوب بانک مرکزی اعطا می شود.
  • مدت بازپرداخت تسهیلات 12 تا 36 ماه متناسب با توان مالی متقاضی و اعتبارسنجی بانک می باشد.

گردش کارت اعتباری برای چه کسانی مناسب است؟

گردش کارت اعتباری برای افراد کثیرالسفر، خانواده ها و پوشش بخشی از خدمات رفاهی کارکنان شرکت های دولتی و خصوصی برای مصرف در یک دوره یک ساله مناسب است. محدودیت در مرجع معرفی کننده مشتریان وجود نداشته و مشتری به هر یک از شیوه های زیر امکان مراجعه به بانک و اخذ تسهیلات مذکور را با رعایت شرایط و ضوابط مقرر دارد:
  • مشتریان جدید یا مشتریان کنونی بانک گردشگری
  • مشتریان معرفی شده توسط آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، مراکز اقامتی و تفریحی و گردشگری
  • شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی که تمایل به توسعه امور رفاهی برای کارکنان خود در بخش گردشگری دارند.

مدارک مورد نیاز (متقاضی تسهیلات و ضامن)
  • مدارک احراز هویت متقاضی و ضامن
  • مدارک و مستندات احراز شغل و درآمد متقاضی تسهیلات و ضامن
  • مستندات مربوط به احراز محل سکونت
  • تکمیل فرم ها و قراردادهای بانکی مربوطه
  • ارائه وثایق و تضامین مورد نیاز

مراحل دریافت گردش کارت اعتباری
  • مراجعه به یکی از شعب بانک گردشگری
  • تشکیل پرونده و تکمیل مدارک مورد نیاز
  • اعطای تسهیلات، صدور و تحویل گردش کارت اعتباری


دریافت اطلاعات بیشتر
کسب اطلاعات بیشتر از طریق کلیه شعب بانک گردشگری امکان پذیر است. آدرس و شماره تماس شعب را می توانید از وب سایت بانک و یا از طریق شماره تلفن 23950 دریافت کنید.