راهنمای برندسازی مقصدهای گردشگری
مشتریان معمولا با مکان های متعددی برای انتخاب مقصد سفرخود مواجه اند که دارای ویژگی های مشابه اند؛ مانند اقامتگاه های با کیفیت، چشم اندازهای زیبا و فرهنگ غنی هستند. اما این عوامل برای انتخاب مقصد کافی نیستند؛ یک مکان برای آن که به عنوان مقصد نهایی انتخاب شود باید ...
مشتریان معمولا با مکان های متعددی برای انتخاب مقصد سفرخود مواجه اند که دارای ویژگی های مشابه اند؛ مانند اقامتگاه های با کیفیت، چشم اندازهای زیبا و فرهنگ غنی هستند. اما این عوامل برای انتخاب مقصد کافی نیستند؛ یک مکان برای آن که به عنوان مقصد نهایی انتخاب شود باید منحصربه فرد باشد. از این رو، مقصد، برای آنکه بتواند در ذهن مشتریان از دیگر جایگزین ها متفاوت بوده و هویت مستقل پیدا کند به برندسازی مقصد نیازی حیاتی خواهد داشت. در واقع هسته‎ی برندسازی مقصد، ساختن تصویری مثبت از مقصد است که هویت بخش بوده و ایجاد تمایز کند.
کتاب «راهنمای برندسازی مقصدهای گردشگری» از مجموعه کتاب های انتشارات سازمان جهانی گردشگری است. این مجموعه کتاب ها عمدتا برای افرادی است که می خواهند به تازگی در مورد موضوعی جدید اطلاعاتی کسب کرده و یا اینکه به دنبال یک مرجع حاضر و آماده برای موضوع مورد علاقه خود هستند.
کلمات کلیدی : راهنمای برندسازی
نویسنده : مرکز پژوهش های هفته نامه تعطیلات نو ، سیمون انهولت ، آمنه امامی
تاریخ انتشار : 1394/07/19