طرح بانکداری جامع


 

*ارائه طیف وسیعی از خدمات مالی غیر بانکی علاوه بر خدمات رایج بانکی (سپرده و تسهیلات) در محل شعبه از قبیل بازار سرمایه، بیمه، لیزینگ، گردشگری و ...

* تسهیل و تسریع در دریافت خدمات مالی و مدیریت ثروت مشتری

* ارائه تخفیف های ویژه به مشتریان برای دریافت خدمات مالی

ویژه : تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک گردشگری

بانک گردشگری ، تلاش نموده است تا بهدقت نیازهای غیر بانکی مشتریان خود را شناسایی کرده و در راستای برآورده نمودن آنها گام بردارد. لذا ارائه خدمات مختلف مالی در قالب طرح بانکداری جامع با هدف پوشش حداکثری نیازهای مشتریان در بخش های مختلف طراحی شده است به گونه ای که تمامی کارهای مورد نیاز مشتری در شعب بانک گردشگری قابل انجام و پاسخگویی بوده و نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی های بیمه، کارگزاری، لیزینگ و ... نباشد.

خدمات قابل ارائه در طرح بانکداری جامع:

این طرح در قالب خدمات غیر بانکی بهمنظور مرتفع نمودن نیازهای مشتریان در سایر حوزه های مالی ارائه شده است.

خدمات در نظر گرفته شده عبارتند از:

1 . ارائه خدمات مربوط به کارگزاری:

راهنمایی و ارائه خدمات از جمله اخذ کد سجام، کد بورسی، کد معاملاتی و قبول سفارش خرید و فروش سهام.

2 . ارائه خدمات مربوط به بیمه :

راهنمایی و ارائه انواع خدمات بیمه ای از جمله خرید بیمههای شخص ثالث، آتش سوزی و ... .

3 . ارائه خدمات مربوط به صندوق های سرمایهگذاری:

راهنمایی و ارائه خدمات از جمله خرید، ابطال، تغییر مبلغ و ... .

4 . ارائه خدمات مربوط به گردشگری:

راهنمایی و ارائه خدمات از جمله انتخاب و خرید انواع بلیط و رزرو هتل و ... .

5 . ارائه خدمات مربوط به لیزینگ:

راهنمایی و ارائه خدمات از جمله تشکیل پرونده و اخذ مدارک مورد نیاز برای اعطای تسهیلات مورد نظر متقاضی.

مزیت های بهره برداری از طرح بانکداری جامع:

* عدم نیاز به مراجعه به دفاتر بیمه، کارگزاری و ... و ارائه تمام خدمات مورد نیاز مشتری در محل شعبه بانک

* بهره گیری از خدمات جامع مالی و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان

آیا اطلاعات ارائه شده در این مطلب برای شما مفید بوده است؟