کیوسک بانک

کیوسک بانک چیست ؟
بانک گردشگری به منظور رفاه حال مشتریان و امکان دسترسی آسان ایشان به حساب ها، با هدف تسهیل در ارائه انواع خدمات و اطلاع رسانی بانکی، کیوسک هایی را در ایستگاه های شبانه روزی و برخی از شعب، مستقر نموده است. کیوسک بانک ابزاری مهم در اجرای بانکداری الکترونیکی است که با توجه به سخت افزارها و نرم افزارهای به کاررفته در آن برای شما امکان دسترسی به خدمات متنوعی را در بستر بانکداری الکترونیک فراهم می کند.

مزایای استفاده از کیوسک بانک چیست؟
استفاده از کیوسک بانک موجب سهولت دسترسی به خدمات و تسهیل در دریافت اطلاعات و خدمات جدید و همچنین کاهش هزینه ها در دریافت خدمات متنوع برای شما مشتریان عزیز می شود.

چه خدمات و سرویس هایی در کیوسک بانک قابل ارائه می باشند؟
خدمات و سرویس هایی که در کیوسک بانک قابل ارائه می باشند عبارت اند از:
  • اطلاع از مانده حساب
  • رؤیت صورت حساب
  • اعلام موجودی کارت
  • انتقال وجه کارت به کارت
  • انتقال وجه به حساب های خود یا دیگران
  • انتقال وجه از حساب های فرعی
  • پرداخت قبوض
  • خرید شارژ تلفن همراه )همراه اول و ایرانسل(
  • تغییر رمز اول کارت
  • تغییر و تعیین رمز دوم کارت
  • مسدود کردن کارت
  • انتخاب طرح و صدور کارت هدیه
  • انتخاب و تعریف متن دلخواه جهت چاپ روی کارت هدیه
  • تعیین مبلغ کارت هدیه
  • محاسبه شبای بانکی
  • خرید، تمدید و شارژ کارت مجازی
  • مشاهده اطلاعات بانک مانند اخبار، واحدهای بانک و ....
  • مشاهده سایت بانک
  • مشاهده اطلاعات خریدوفروش ارز
  • محاسبه تسهیلات مشارکتی
  • اطلاع از انواع خدمات بانکداری الکترونیک
  • اطلاع از نرخ سود سپرده ها

دریافت اطلاعات بیشتر
شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهاد ها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید.