سپرده‌های چند امضایی

خدمات مدیریت سپرده های چند امضایی چیست؟

آیا تابه‌حال به خاطر عدم دسترسی همه صاحبان امضای شرکتتان برای پرداخت‌ها به مشکل برخورد کرده‌اید؟ آیا برای مدیریت حساب‌های شرکت خود با سختی مواجه شده‌اید یا به دنبال جایگزینی برای چک‌های چند امضایی خود هستید؟

خدمات بانکداری الکترونیک شرکتی بانک گردشگری راهی برای برآورده کردن نیازهای شما مشتریان حقوقی و شرکت‌ها است. این سرویس در حقیقت امکان مدیریت سپرده‌های چند امضایی را برای شرکت‌ها ممکن می‌سازد.

بانک گردشگری با در نظر گرفتن یکی از مهم‌ترین نیازهای شرکت‌ها و مؤسسات یعنی مدیریت پرداخت‌های روزانه که در حال حاضر از طریق صدور چک انجام می‌شود نسبت به ارائه این خدمت اقدام نموده است. خدمت یادشده می‌تواند جایگزین مناسبی برای مدیریت کلیه پرداخت‌های شرکت شده و ریسک مدیریت پرداخت‌های چند امضایی را به حداقل برساند. صاحبان امضا در هرکجای دنیا که باشند می‌توانند به کارتابل الکترونیک شرکت خود مراجعه و نسبت به تأیید و امضای الکترونیک پرداخت‌های شرکت بدون هیچ محدودیتی اقدام نمایند.

این خدمت برای چه کسانی مناسب است؟
اگر شما مدیری پرکار هستید که زمان زیادی را در سفر سپری می‌کنید و عدم حضورتان در شرکت پرداخت‌ها را دچار مشکل می‌کند، اگر روزانه باید تعداد زیادی از اسناد شرکت‌های مختلف را کنترل و تأیید کنید و نیازمند روشی برای افزایش سرعت انجام امور بانکی خود هستید، این محصول دقیقاً برای شما طراحی شده است.
 

خدمات مدیریت سپرده‌های چند امضایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

· امکان مدیریت وجوه منتقل‌شده از حساب‌های مشترک

· امکان گزارش‌گیری از کلیه عملیات مالی انجام‌شده

· امکان مدیریت و نظارت بر حساب‌های شرکت

· امکان حذف چک فیزیکی با تاریخ روز از چرخه فعالیت امور مالی شرکت

· امکان اختصاص دستگاه رمز یکبار مصرف (OTP) با سطوح دسترسی تعریف‌شده و مشخص به امضا داران شرکت‌ها جهت دسترسی به حساب‌های حقوقی و مشترک مختلف خود

· امکان تأیید دستور پرداخت‌های صادرشده از طرف مدیران مالی شرکت ها توسط مالکان آن

· امکان شبیه‌سازی مهر شرکت به‌عنوان یکی از اجزای مهم برای تأیید پرداخت به وسیله تعریف مهر شرکت در سامانه بانکداری الکترونیک پیشرفته بانک گردشگری

چگونه از این خدمات بهره مند شویم؟
برای بهره مندی از خدمات اینترنت بانک شرکتی کافی است پس از افتتاح حساب شرکت خود در یکی از شعب بانک گردشگری، درخواست کاربری اینترنت بانک را به شعبه ارائه نمایید. همزمان با ثبت درخواست شما علاوه بر تعریف شما به عنوان مشتری الکترونیک بانک و اختصاص رمزهای موردنیاز به سیستم، به هر یک از صاحبان امضا یک دستگاه تولید رمز یک بارمصرف اختصاص داده خواهد شد تا از طریق آن در سیستم اینترنت بانک شرکتی وارد و دستور پرداخت ها را تایید و امضا نمایند. اطلاعات بیشتری در خصوص استفاده از این خدمت در اینجا قرار داده شده است.

دریافت اطلاعات بیشتر
شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوید.