در جریان برپایی دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، فاز اول سامانه جامع آنلاین خدمات گردشگری(اپرو) با همکاری بانک گردشگری و باشگاه گردشگری ایرانیان به مرحله اجرایی رسید.


در جریان برپایی دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، فاز اول سامانه جامع آنلاین خدمات گردشگری(اپرو) با همکاری بانک گردشگری و باشگاه گردشگری ایرانیان به مرحله اجرایی رسید. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در فاز اولیه اجرای این سامانه خدماتی چون امکان رزرو و پشتیبانی ۲۴ ساعته بلیت هواپیمای داخلی و خارجی، قطار و اتوبوس و نیز رزرو هتل های داخلی و خارجی میسر شده است و مشتریان از طریق وب سایت اپرو به نشانی www.apro.ir می توانند با امکانات و شرایط مناسب و فارغ از محدودیت های زمانی از این خدمات گردشگری بهره مند شوند.
بر اساس این گزارش در فازهای بعدی این سامانه جامع، ارائه خدماتی چون بیمه سفر، اطلاع از تورهای سفر، پرداخت عوارض سفر و خدمات مشاوره سفر نیز مهیا خواهد شد.
گفتنی است در جریان برگزاری نمایشگاه، اطلاعات کامل و توصیه های کارشناسی مربوط به این سامانه در محل غرفه گروه مالی گردشگری به علاقه مندان ارائه می شود.

    گروه خبري   :   عمومی
تاریخ    :   1395/11/20
ساعت    :   16:36:47