• پرسش و پاسخ های سرمایه گذاری
  • پرسش و پاسخ های تجارت الکترونیک
  • پرسش و پاسخ های حقوقی
  • پرسش و پاسخ های سهام
  • پرسش و پاسخ های ارزی
  • پرسش و پاسخ های اینترنت‌بانک
  • پرسش و پاسخ های همراه‌بانک
  • پرسش و پاسخ های تلفن‌بانک
  • پرسش و پاسخ های دستگاه خودپرداز
  • پرسش و پاسخ های سامانه کارت
  • پرسش های متداول دیگر
  • پرسش و پاسخ های ریالی
  • پرسش و پاسخ های اعتباری
سامانه همراه‌بانک گردشگری بر روی چه سیستم‌های عاملی کار می‌کند؟

در حال حاضر سامانه همراه‌بانک گردشگری برای سیستم‌های عامل جاوا، اندروید و iOS ارائه می‌شود.

برای انتقال وجه کارت به کارت در سامانه همراه‌ بانک گردشگری به چه اطلاعاتی نیاز دارم؟

برای انتقال وجه کارت به کارت، لازم است اطلاعات شماره کارت مبدا، کد اعتبار سنجی دوم کارت مبدا (CVV2)، تاریخ انقضای کارت مبدا، رمز دوم (رمز اینترنتی) کارت مبدا و شماره کارت مقصد را در اختیار داشته باشید.

از چه کارت‌هایی می‌توان انتقال وجه کارت به کارت را در سامانه همراه‌ بانک گردشگری انجام داد؟

انتقال کارت به کارت تنها از کارت نقدی خود مشتری در بانک گردشگری امکان‌پذیر است.

منظور از کد اعتبارسنجی دوم کارت (CVV2) چیست؟

کد اعتبارسنجی دوم کارت (CVV2) عددی سه رقمی است که بر روی کارت درج شده است.

رمز دوم (رمز اینترنتی) کارت چیست؟

رمز دوم (رمز اینترنتی) کارت، عددی ۵ رقمی است که برای تراکنش‌های پرداخت اینترنتی و انتقال کارت به کارت اینترنتی استفاده می‌شود.

رمز دوم (رمز اینترنتی) کارت را از کجا دریافت کنم؟

برای دریافت رمز دوم (رمز اینترنتی) کارت، به یکی از شعب بانک گردشگری یا یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک گردشگری مراجعه کنید.

سقف انتقال کارت به کارت شتابی از طریق سامانه همراه‌بانک گردشگری به چه مبلغی است؟

مطابق بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر سقف انتقال کارت به کارت شتابی در هر روز معادل مبلغ سی میلیون ریال (سه میلیون تومان) است.

شماره شبا چیست؟

شماره شبا یک شماره 24 رقمی است که نمایانگر یک حساب منحصر به فرد در نظام بانکی کشور است و در تراکنش‌های انتقال وجه بین بانکی ساتنا و پایا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای دریافت شماره شبا چه باید کرد؟

برای دریافت شماره شبا مربوط به شماره سپرده خود در بانک گردشگری، از این مسیر http://www.tourismbank.ir/tab-162/default.aspx اقدام نمایید.

برای افزایش سقف انتقال‌های خود باید چه اقدامی انجام دهم؟

برای افزایش سقف انتقال‌های خود باید به یکی از شعب بانک گردشگری مراجعه و درخواست خود را در چارچوب قوانین بانک به شعبه اعلام کنید.